TeNTaNg DiRiKu..sunFLOWER sunBELLE...

My photo
alor sTar...., KedAh, Malaysia
add me at facebook... sunflower sunbelle @ kogelakadet@yahoo.com

Friday, November 5, 2010

Adalah DILARANG!

Aku tak tau nak gelak ke nak kecian kt diri aku sendiri. hummm..... pihak Uni da larang semua student keluar dari kawasan kampus. semua kena remain on board. alamatnya, aku kena stay beberapa lama lagi la kt UUM ni before banjir surut. aduyaiiii...macam nak nangis da ni. rindu nk balik rumah daaaa..................... :'(

Keadaan macam makin teruk je aku tgk. bukan makin surut, tp makin naik air. hum....kali ni hari raya haji yang tak berapa nak seronok. hum......

So, aku pon apa lagi, kuar g beli topup byk skit, stok makanan(maggie). ala2... survivor la ni kunun...hehehehe... kesian kat budak2 yg teringin nak balik tu. kecian dorg. tp nak wat cmne...jalan semua da ditutup. pihak UK plak akan sekat sesape je yg nk keluar. sbb Uni da bg arahan.

Papepun, aku remain on board je kt UUM ni. pasrah je. hum

Hope so, banjir ni akan cepat surut dan moga mangsa2 banjir tabah hadapi ujian ALLAH ni... Amin.

1 comment:

  1. sabar2...sabar tu separuh dari iman...hehehe...
    nnti air tu surut la tuh...skrg ni Tuhan bg rilek2 kan minda...berehat dr segala aktiviti...huhu..

    ReplyDelete